uscrapowany cieszyn

No to się nazywa nadrabianie zaległości. Nasze cieszyńskie spotkania Uscrapowanych odbyły się jeśli dobrze pamiętam pod koniec kwietnia ... ale lepiej późno niż wcale :) Miałam wielką przyjemność gościć u siebie jak również być goszczoną u Inusi , Asicy oraz Dorci Miałam okazję popróbować czegoś czego nigdy wcześniej nie robiłam.
To jest identyfikator, który miał być użyty na Południowy Zlot Scrapbookingowy ... oczywiście zapomniałam go wziąć ze sobą. Jest to jedna z tych małych form, których, jak się okazało, nie znoszę. Jednak bardzo się cieszę, że miałam możliwość to sprawdzić. Kolejną małą formą jest ATC ...
no i to co lubię najbardziej czyli LO
i to kolejne maleństwa jakie na jednym z takich spotkań wykonałam ... magnesik na podkładce od piwa
scrapuszko
mini albumik
wiele takich małych i większych cudeniek powstało, była świetna zabawa i oczywiście nie mogę się nie pochwalić, że zajęłam pierwsze miejsce :):):) pozdrawiam wszystkich :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty