Być jak starszy brat ...

Dzisiaj pochwalę się  jednym z dwóch wygranych scrapów wykonanych na konkursy organizowane przez sklepy na II Południowym Zlocie Scrapbookingowym, który odbył się w ostatnią sobotę w Cieszynie.
Nagroda jest mega :) ale to na końcu :) Pomysł na to LO miałam już jak robione były fotki a jak je zobaczyłam to nie mogłam doczekać się jak je oscrapuję :) Później okazało się, że jednak będę na zlocie i w jeden wieczór powstały wszystkie 4, które brały udział w konkursach. Zdjęcia chłopaków robione przez mariolek.pl
Konkurs organizowany przez scrap.com.










Nagroda jak mówiłam jest mega :) zobaczcie sami :)




Już nie mogę doczekać się aż zacznę na tych cudeńkach działać :) ale póki co muszę dokończyć zamówienia więc muszą poczekać troszeczkę :)
pozdrawiam i dzięki za odwiedziny :)



Komentarze

  1. Bardzo mnie to LO wzruszyło i... rozbawiło... szczególnie starania Michasia na ostatnim zdjęciu. Trudno by mu było być jak Filip. Obaj są fantastyczni, ale bardzoooo różni mi się wydają.
    Kompozycja fajna, nie przeładowane, wymowne... gratuluję wygranej i... nie dziwię się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, to prawda to LO jest też wzruszające, bardzo dużo robią tu zdjęcia ... są bardzo szczególne ja tylko zrobiłam do nich fajną oprawę :) Mariola robi świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty