Moja księżniczka :) Antonina

Już dość dawno chciałam zrobić scrapa, którego mogłabym powiesić na ścianie tylko oczywiście ciągle coś było nie tak. Albo brak fajnego zdjęcia jak już niby coś tam znalazłam to nie miałam czasu. Jak znalazłam czas to znowu koncepcja mi się zmieniła. Jednak jak już dostałam zdjęcia po sesji u mariolek.pl nie mogłam się oprzeć mimo iż wtedy czasu nie miałam za dużo. Taki jakiś wewnętrzny przymus bo i pomysł i zdjęcia były.







Herbata z malinami z UHK Gallery, i Aż nastanie świt z Galerii Papieru, tekturki ze scrapińca.
pozdrawiam i dzięki za odwiedziny

Komentarze

  1. Uroczą masz córeczkę,prawdziwa z niej dama, na każdym ujęciu w innym nakryciu głowy:)
    Piękna oprawa cudnych ujęć!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi cała Tosia <3
    Na każdym zdjęciu inna minka, ale uśmiech??? Aż mi się buzia śmieje jak na nia patrzę i serce raduje.
    Tak, tak, Mała Księżniczka :)
    Piękną oprawę stworzyłaś dla Jej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty