obiecane przydasie

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa straszne zaległości po prostu nie wyrabiam ...  bardzo przepraszam za te opóźnienia ... i dzisiaj jeszcze dzięki Beci i jej słodkim candy przypomniałam sobie, że jeszcze moje dwie wierne uczestniczki czekają na obiecane przydasie. Ponieważ bardzo mało osób wzięło udział w konkursie blogowym postanowiłam nagrodzić je jakimiś fajowymi przydasiami. Najpierw myślałam, że coś powycinam z wykrojników ale ciągle brakuje mi czasu i jak będę czekać aż ten magiczny moment nadejdzie może to trwać wieki. Poza tym dziewczyny to już posiadaczki wielu fajnych wykrojników  dlatego wysyłam papiery, mnóstwo papierów, jakieś kwiatki, alfabety i wszystko co widać na zdjęciu. Dla Beci, która wygrała moje candy mam jeszcze oprócz tych wszystkich słodkości jeszcze słodsze misiaczki od janet :) 

Ten zestaw wędruje do Natalii, która mimo, że nie wygrała to jednak dostaje ode mnie mały upominek :)


Ten zestaw wędruje do Beci, która wygrała i notes otrzymała już dawno, właściwie zaraz po ogłoszeniu wyników a teraz otrzymuje tylko bonusik :)



A ten zestaw już dawno powędrował do wygranej na fejsbooku i z tego co wiem to już w dużej mierze został wykorzystany


 No teraz tylko wysłać paczkę do Natalii bo Becia wpadnie z pewnością na kawę bo już za DŁUGO się nie widziałyśmy :)

Dziewczyny jeszcze raz przepraszam, że tak długo kazałam wam czekać ;) Buziaki

Komentarze

  1. O jaka miła niespodzianka! szczerze mówiąc już o tym zapomniałam :) Wpadnę przede wszystkim na kawę i ploteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha no wstyd się przyznać ale też zapomniałam :) jeszcze jakbym miała te notesy w domu to by mi się przypominało a tak to lipa ale już prawie nadrobiłam :) Wpadaj wpadaj :)

      Usuń
  2. Ale piękne prezenty..Zazdroszczę Cichutko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty