urodzinowe

Karteczki urodzinowe, które powstały podczas wspólnego scrapowania z moją siostrą i jej mężem, który jak się okazało zaskoczył nas bardzo ... tworzył coś na boczku i stworzył coś niesamowitego ... oto jego pierwsza w życiu karteczka urodzinowa
" z gitarą "



 reszta już moja ... nie poszalałam z ilością bo byłam swego rodzaju dostawcą materiałów ...





... ale w następnym poście będzie reszta tego co udało mi się zrobić ...
 i znowu powróci też mój szwagier :)
pozdrawiam Was w ten nieco chłodniejszy czas mając nadzieję na trochę ciepełka jeszcze :)

Komentarze

  1. Mężczyźni potrafią zaskakiwać swoimi ukrytymi talentami:)) Twoja karteczka bardzo urokliwa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten talent plastyczny mojego szwagra to my już znamy od dawna ale scrapowy to fakt, odkryty dopiero teraz :) W tej kartce widać jak bardzo dba o szczegóły w tym co robi :)
      no i dziękuję za komentarz ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty