kartka ślubna

Dzisiaj ślubna inspiracja, ale taka trochę nieoczywista, bo w sumie nadawałaby się również dla ukochanej osoby np na rocznicę ślubu. Kartka pojechała ze mną na zachód, do bardzo magicznego miejsca, stąd ta najlepsza sceneria pod słońcem. Nigdy nie sądziłam, że takie miejsca będą robiły na mnie aż takie wrażenie, a tu proszę.





Do wykonania kartki użyłam papiery Studio 75 - Wyjątkowe Chwile 07 oraz Wyjątkowe chwile 06 
Serdecznie zapraszam do sklepu  SZMEKa, w którym znajdziecie też
między innymi bazę DL, kosteczki 3d oraz klej 


P.S. Rower zachwycił mnie bardzo, a jak się okazało w najbliższej okolicy było ich całkiem sporo ... różnokolorowych,  dlatego teraz  poszukuję takiego dla siebie ... jakby ktoś, coś to ja chętnie :)

Już niedługo dość obszerna fotorelacja z naszej babskiej wyprawy ... zaglądajcie koniecznie :)

Pozdrawiam i słoneczka życzę w ten pochmurny dzień :)

Komentarze

  1. Kartka magiczna jak miejsce :)
    Zapraszamy wszystkich nowożeńców w podroż poślubną do Wolimierza , oczywiście przed ślubem i długo po ślubie tez należy koniecznie przyjechać do nas :)
    Pozdrawiam M.
    Dom Przysłupowy Educare

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marek :)
      Podpisuje się obiema ... tam chce się wracać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty