Bajka

Będąc małą dziewczynką często uciekałam w świat bajek i marzeń. Wyobrażałam sobie, że jestem 
w miejscu tak pięknym, że jak to się mawia teraz ... sama sobie zazdrościłam.
Będąc dużą dziewczynką również często pojawiam się, już może mniej w świecie bajek, ale marzeń świat nie jest mi obcy. Ostatnio miałam przywilej wykonać okładkę do bajki napisanej na specjalne życzenie dla dojrzałej kobiety....  bajki niesamowitej, tak bardzo osobistej i jedynej w swoim rodzaju.
 Niesamowicie mi się ten pomysł spodobał, a jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o bajkach pisanych na życzenie to zerknijcie koniecznie TUTAJ 
...

Zanim ruszę pełną parą ze świątecznym LOFTEM, wykorzystałam jeden ( mój ulubiony ) 
papier z tej kolekcji   w zupełnie nieświątecznej stylizacji czyli wykonałam z niego listki i kolejny raz okazało się, że można kolekcje ze sobą mieszać :)








Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości     Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
 Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości


Tekturki znajdziecie oczywiście w Snip Art

 Pozdrawiam Was serdecznie kochani :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty