Kurs na puchatą książkę kucharską

Witajcie
Wiem, że teraz wszystko jest w internecie, wystarczy tylko kilka kliknięć i gotowe, ale są jednak jeszcze fani starodawnych form przechowywania przepisów. Chciałabym pozostawić dla mojej córki takie właśnie książki, zeszyty z moimi ulubionymi przepisami, dlatego powstała dzisiejsza inspiracja z małym kursem :) Materiał, który użyłam do wykonania tej książki jest dość sztywny, dlatego mogłam sobie pozwolić na takie właśnie przeszycie. Na bazę z beermaty przykleiłam watolinę, a na nią nieco większy materiał i to razem obszyłam. Następnie ułożyłam kompozycję z papieru, którą przyszyłam do mięciutkiej bazy. Gdy już wiedziałam, że nie będę więcej nic przyszywać przykleiłam materiał na wewnętrzną część okładki zakrywając wszystkie ściegi, które od dołu nie wyglądają już tak ładnie.   Na koniec wystarczyło tylko zrobić dziurki i zamocować oczywiście za pomocą niezawodnej nitownicy  
( a miałam już kilka ) Crop -A-Dile  i baza gotowa.  Zanim zaczęłam działać z takimi mięciutkimi albumami bałam się, że maszyna nie przeszyje mi tego i ciągle odkładałam to na jutro .... nie bójcie się, maszyna spokojnie poradzi sobie ze wszystkimi warstwami.











Materiał 30x60 - niebieski w gwiazdki - Kesi'Art CT-14    Taśma dekoracyjna 1m - cream DPTA-002 róże na tiulu DPCraft beżowe    Taśma dekoracyjna zielone i brązowe strzałki  Papier 30x30 - Witaj na Świecie 05 - Piątek 13go     Wykrojnik Sizzix - Embosslits - Pear 657238 gruszka Magnolie - żółte (35mm) - 5szt - SAA-361 - Wild Orchid Crafts   Nity szerokie - Warm metal -We r memory keepers  Książka Kucharska zestaw słów SC   Zestaw papierów 30x30 - Celebration - UHK Gallery   NITOWNICA Crop-A-Dile Eyelet & Snap Punch – We R Memory Keepers 70907


Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Popularne posty