Wyzwanie - prezent dla mamy


Jako że ja również mamą jestem i trójkę dzieci posiadam i są to dzieci z dość sporą różnicą wieku, każde z nich ma jakieś zajęcia pozalekcyjne, fortepian, perkusja, treningi, turnieje,  a przy tym wszystkim mała prawie pięciolatka, która tekstami zachwyca co chwilę. Rozśmiesza, zastanawia i prowokuje do przemyśleń, codziennie dzieje się coś, co trzeba zapisać, zapamiętać, zachować ..... dlatego takim mamom jak ja, niemalże niezbędny jest mały notesik, płaski i bez dodatków aby w torbie pomiędzy kucykiem Pony, misiem,  batonem, co by po treningu młody się nieco wzmocnił, nic się nie oderwało i nie zniszczyło. Torba mamy to po prostu miejsce magiczne, w którym wszystko jest, a na pewno to co jest potrzebne .... dlatego dla mam takich jak ja, notes ozdobiony, ale skromnie jest niezbędny, a jeszcze z gumką to już rarytas :) Do tego małe, bardzo małe pudełeczko, które idealnie nadaje się małe kolczyki, wisiorek lub bransoletkę i prezent gotowy.
Zerknijcie koniecznie na stryszkowego bloga  gdzie czeka na was więcej inspiracji :)




Zapraszam do wspólnej zabawy ze sklepem Na Strychu 
gdzie znajdziecie ogromnie dużo produktów, z których powstają moje prace :)
 
Gesso - 13arts - grunt akrylowy gęsty 120ml   Taśma dekoracyjna zielone i brązowe strzałki   Pudełko 5x5x3cm kraft WYC  Distress Ink Pad – Poduszka z tuszem do postarzania papieru na bazie wody - Ranger - Tim Holtz - Walnut Stain  Lilie - mix różowy - 5szt - SAA-413    Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości 

 buziaki :)

Komentarze

Popularne posty